søndag, september 29, 2013

PL2013 - Uge 10

Jeg har endelig fået taget billeder af nogle af uger af min Project life. 
Så her kommer uge 10 på bloggen. Jeg har faktisk sprunget uge 9 over - for jeg havde lige glemt der var et indstik så det er ikke blevet ordenligt fotograferet. Jeg er betydelig længere fremme end uge 10, men er nu stadig bag ud. Regner med jeg får styr på lidt billeder her inden længe. 

I uge 9 var vi til min lillesøsters fødselsdag, FDF med koder, A øvede sig i at spise (og charme), mødregruppe, fik byttet min linse til kameraet, planlagde ferie til Holland, tur til kbh x 2 incl la glace og lagersalg, nye kurve i køkkenet og gækkebrevsfremstilling til moster Maria. 




Hav en god uge. 

3 kommentarer:

Louise sagde ...

Lækre sider :) Har selv lige besluttet at starte på PL, så dejligt med inspiration.

God dag

Charlie sagde ...

Skønne sider og Agnes som altid "the star". Fint gækkebrev I fik lavet kan jeg se. God søndag og kh herfra

Gitte sagde ...

Flotte sider.