torsdag, september 26, 2013

Scrapsisters telephone game...

Jeg har gennem den seneste tid overvejet at lave et indlæg her på bloggen, det er bare ikke kommet til så meget mere end overvejelser. Jeg har det egentlig ok med at bloggen ligger stille i perioder, men kan mærke at lysten til at blogge er kommet lidt tilbage. 
Så sørme om der ikke kommer et indlæg nu! 

For noget tid siden havde Scrapsisters en omgang Telephone Game. Jeg hoppede med da det var en god inspiration til at få scrappet lidt. 
Jeg skulle lifte dette LO af Jeanne - og resultatet blev dette.  
Jeg har brugt gesso, distress ink og glimmer mist (+ stempler) til baggrunden. Syninger, sytråd og washi. 
Desværre gik der lidt ged i det videre forløb så der var ingen der liftede mig LO. 

Hav en god dag. 

5 kommentarer:

Julie Viktoria sagde ...

Det er rigtig flot farver og LO. :)

Mulle sagde ...

Hvor er det blevet flot Sarah ;-)

Heidi sagde ...

dejligt at se noget fra dig :-) Flot lo

ingejc sagde ...

Rigtig lækkert LO du har fået lavet.

Linda sagde ...

Fedt, hammer flot