søndag, december 01, 2013

1. december 2013...

Jeg tænkte jeg også ville støve min blog af og blogge her i december. 
Så jeg har også lånt Cecilies fine billede og hopper med på juleblogvognen. 

I weekenden har jeg været på juleweekend med FDF'erne. 
Det er den helt rigtige måde at skyde julen i gang på. Masser af hygge, grin, musik, sjov og godt selskab. 

Musik og kreativitet

Der bages cupcakes til julemarked i kirken

og smuttes mandler

Vedbæk garden til julemarked i Gl. Holte Kirke

Juletræ med "lodder" til amerikansk lotteri. 

Jeg lavede en lille "til-og-fra-kort" workshop

Og FDF havde en lille bod

Med porcelænsjulepynt børnene havde været med til at lave

Traditionen tro holdt vi "juleaften" i kredshuset

Agnes var meget begejstret for Ris ala manden. 

Og julemusik

Og dansen om juletræ (det var Agnes også helt med på)
Og efterfølgende var der gaver til alle

Min lille nisse - ja hun var svær at fotografere

Så er julemåneden skudt godt i gang. 
Vi ses i morgen. 

6 kommentarer:

lam sagde ...

hvor ser det hyggeligt ud og det oser af julestemning

Linda sagde ...

Det ser jo ud som en rigtig dejlig start på december.

kortmager sagde ...

Sikken en dejlig begyndelsen af adventtiden., Og sikken en sød nisse - pas på, den ikke driller for meget! Så rigeligt risengrød til den!

Dorthe sagde ...

Sikke en sød lille nisse du har dig :)
Det bliver hyggeligt at følge med ijuleblogningen. :)

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig fed julestemning her, og det er altid meget mere specielt, når der er børn involveret, sååå herligt at se deres forventningsfulde små ansigter.

Annette sagde ...

Hvor ser det bare super hyggeligt ud.