tirsdag, december 10, 2013

10. december 2013...

Inspiration til juleudsmykning og diverse kreative projekter kan man jo finde i massevis på internettet og ikke mindst pinterest. Jeg har også fundet de første 100 ting som jeg synes kunne være sjovt at lave eller finde inspitaiton i. Ikke at jeg får lavet bare en brøkdel af det. Men forleden var jeg en tur i stof og stil for at købe en ordenlig bunke filt i fine farver. 

Jeg havde nemlig fundet disse fine "ophæng" på pinterest som jeg ville prøve kræfter med. 


Jeg lavede 7 cirkler i karton fra 2,5 til 5,5 cm - springende med ½ cm pr cirkel. 

Jeg klippede cirkler i forskellige farver 
Og samlede dem med sting af broderigarn. 

Mine cirkler er ikke helt jævne men synes ikke det gør så meget. 

Planen er at de skal monteres med sort silkebånd og hænges på træet. 

Jeg skal have lavet mange flere, men de er heldigvis rigtig nemme at lave. 
Et andet filtprojekt jeg kunne tænke mig at lave er en guirlande som denne her. 
Måske til træet (som vist bliver ret farverigt i år) eller til Agnes værelse. 

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Hvor er de bare fine! God idé.

Mie Christensen sagde ...

Dem har jeg også set på, og ansporet af din kreativitet, vil jeg skisme lave nogle i morgen.
Glædelig jul.