onsdag, december 11, 2013

11. december 2013...

Vi nærmer os med hastige skridt at være halvvejs mod jul. Må sige at jeg ikke er helt med på juleforberedelserne, f.eks. ville jeg rigtig gerne have pyntet lidt mere op. Men når vi er syge/halvsyge på skift har der ikke lige været tid til den der store rengøringstur som jeg gerne lige ville tage først. Håber jeg når det her i løbet af ugen - og jeg kan lokke manden til at finde kasserne med julepynt frem. Til gengæld er jeg rigtig godt med med at købe julegaver (hurra for nethandel) og resten af adventsgaverne er også i hus. 

Indtil da et spread fra min project life - som jeg virkelig håber jeg snart har lidt tid til at se på også ;O)
Uge 13 er det. Påske, sommerhus, besøg hos venner og familie, en lille vandhund, babysvømning, kiropraktor og tulipantid. Det er jo vildt så lang tid det er siden. 




Ingen kommentarer: