torsdag, december 12, 2013

12. december 2013...

Der skal jo også lidt mundgodt i huset her i juletiden. Så disse kokostoppe hos Sofie forleden. Og med alle ingredienser i huset måtte jeg da lige prøve. Sidste år lavede jeg nogle kokostoppe med kondenseret mælk, men tror faktisk jeg synes disse er bedre. De smager i hvert fald super godt og er nemme at lave. Vi har en glutenintolerant i familien, så tror også jeg skal prøve at lave nogle med glutenfrit mel. Glemte det bare lige i denne omgang. 




Og jeg har lige lånt opskriften fra Sofies blog. 
2 æg
150 g sukker200 g kokosmel1 tsk. hvedemel50 g smeltet smør100 g marcipan
 75-100 g chokolade (smeltet)
Pisk æg og sukker tykt. Vend kokosmel og mel i dejen og rør smeltet smør samt marcipan i. Dejen sættes i toppe på bagepapir. Bages ca. 10-12 min. v. 200 gr.
Når kagerne er kolde pensles de med chokolade.
Agnes har fundet fidusen ved tablets og mobiltelefoner. 
Her en stille stund fra forleden aften var der bliver set Peter Pedal. 

Ingen kommentarer: