fredag, december 13, 2013

13. december 2013...

Er der ved at være styr på juleforberedelserne derude? Her går det stille og roligt fremad. Synes det meste af tiden går med et halvsygt barn og masser af arbejde. Tager mig lige en arbejdsweekend til.
Nu er der efterhånden gjort rent, så skal vi bare have kasserne frem med julepynt. Og manden har lovet vi kan købe juletræet i denne weekend. Vi skal holde jul - så det skal være et stort et!
Dagens LO har jeg lavet en scrapdag med Eva og Katrine. Det var en 45 minutters udfordring hvor man skulle bruge mønsterpapir, mist og snor. Er faktisk ganske godt tilfreds med resultatet. 



 God weekend! 

1 kommentar:

kortmager sagde ...

Er kommet forbi din blog, fordi jeg tilfældigvis brugte bloglisten... det er en skam, at du bliver overset! Kan se, at der ikke stor reaktion på dine flotte indlæg! De fleste julebloggere lægger lige en besked i Forum, "jeg blogger i dag" - det er nemt og tidsbesparende for læseren. Man sparer forgæves søgning af nye blogindlæg på bloglisten.

Der e rnogle rigtig flotte indlæg du laver. Er vild med den fra 10. dec. Tak for tutten!
Dine PL sider er bare herlige. Og tak for opskriften af småkagerne! Jeg skal have frokostgæster kl. 13 - så jeg når nok lige at bage en portion til kaffen! De ser bare for lækre ud!
God weekend