tirsdag, december 17, 2013

17. december 2013...

Så blev 16. december den dag jeg ikke fik blogget. Brugte dagen på at sove efter en sindsyg hård aftennattevagt - og eftermiddag og aften på hyggeligste vis med project life, Katrine og Eva. Vups var kl 1 før jeg kom hjem og det blev ikke til et blogindlæg den dag.
Men det gør det i dag. I weekenden var vi ude og købe årets juletræ. Det står godt nok stadig ude i forhaven, men købt er det. Håber det kommer indendørs onsdag eller torsdag.
Med juletræ hører også juletræstæppe. Sådan et ejer jeg ikke, men jeg havde kastet min kærlighed på det runde sorthvide fra Ferm living her nedenfor. Det er bare udsolgt alle steder. 
I lørdags var vi så oppe og besøge Jacobs faster. Og hun hun havde lavet det fineste juletræstæppe til os i patchwork som en overraskelse. Blev så glad og glæder mig til at det skal under juletræet. 



Hav en god dag. 

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Dejligt med juletræ... Ja, tiden går stærkt når man scrapper og hygger.

Glædelig 18. december

rhh sagde ...

det er et rigtig flot juletræstæppe, det var da noget af en gave at få
vores er også patchwork min mor lavede til os til vores 40 års fødselsdag