onsdag, december 18, 2013

18. december 2013...

Hver eneste år til jul er jeg hos min faster til bagedag. Så bliver der bagt småkager i lange baner. Det har jeg også været i år - faktisk 1. søndag i advent. Vi bager næsten altid det samme. Svenske peberkager, ægte jødekager, vaniliekranse og nogle cookies. I år er jeg faldet over denne opskrift på Håkons kager. Synes de så få fine ud med sukkerkanten og så er der marcipan i. 
Det var nemt at lave, men lidt noget griseri med at dryppe i æg og sukker og så skal dejen på køl, hvilket selvfølgelig skal med i planlægningen. Men de smager super godt! Tror jeg skal have dem med på programmet til julebagningen næste år. Opskriften har jeg fundet her




 Hav en god dag. 

1 kommentar:

kortmager sagde ...

de ser godt ud - og smager sikkert kanon godt!