torsdag, december 19, 2013

19. december 2013...

Da vi flyttede ind i vores hus i august 2011 kaprede jeg huset største værelse til kontor. Jeg flyttede ind i det, men planen var at det skulle sættes i stand med tiden. Siden da kom Agnes til og af praktiske grunde har vi så valgt at flytte om således at det store værelse blev soveværelse og det gamle soveværelse kontor. Jeg har hele tiden gerne ville have et langt bord og det er perfekt der under vinduet. Jeg har samtidig været i gang med en større oprydning og har nu "kun" de scrapting der kan være i reolen og i skufferne. (ikke i skabene på væggen). Det er dejligt at få ryddet ud i de ting man alligevel ikke bruger. Kontoret er også gæsteværelse og så har vi sat nogle enkle skabe op på væggen til lidt mere opbevaring (Ikke scrap!). 

Er super glad for mit nye kontor og glæder mig til rent faktisk at få tid til at lave noget i det. 







2 kommentarer:

rhh sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud, det vil da ikke være dårligt at få lov at overnatte i jeres gæsteværelse :o)

Linda sagde ...

Det er dog et skønt værelse du der har fået.
Sikke pænt og ryddeligt:-)