mandag, december 02, 2013

2. december 2013...


Så blev det 2. december. 
Min søster og jeg har i mange år givet hinanden kalendergaver. Vi gik meget hurtigt over til at give hver anden dag og sidste år gik vi over til adventsgaver i stedet for. Kalendergaver er så hyggeligt, men det giver altså eksorbitante mængder af skrammel. Så vi fortsætter med adventsgaverne. 
Maria har den frækhed at tage til Brasilien igen her til februar, så jeg prøver at finde gaver der kan "bruges" mere end de skal "opbevares". 


Så gaven til 1. søndag i advent var en gør-det-selv kalenderlysdekoration. 
Bilka var totalt støvsuget for div. til dekorationer (incl ler!). Så jeg fik (kæmpe) kalenderlys, urtepotte, mos, kogler, keramik nisse og svamp. (og så fik jeg opdrevet ler og husløg et andet sted). 

Jeg købte et "sæt" til mig selv også - for så fik vi også et kalenderlys i år;O)
Og I kan se resultatet- 

Den lille nisse gemmer sig i det grønne. 
Og den opmærksomme vil nok se at det ikke bliver jul hos os i år, da nr. 24 næsten er helt gemt. Men vi får nok også lidt problemer med at brænde det kæmpelys ned. 


God mandag til jer alle. 

6 kommentarer:

Linda sagde ...

Skøn kalenderlys dekoration .
God aften

calmlund sagde ...

Det var da en rigtig god idé med et gør det selv kalenderlys.

Maryann Laursen sagde ...

Det var da en smaddergod ide med sådan et kalenderlys, som alle jo skal há alligevel, og det bli´r altså efterhånden sværere at blive ved med at finde noget at gí synes jeg, da man efterhånden har "nok" af snart alt, som man bli´r ældre, så det her er da en super gave, og så er den jo rigtig fin.

Gitte sagde ...

Sikke et flot kalenderlys du har lavet. Super god gaveide.
Hvor er den nisse bare sød.
Forsat dejlig aften.

Mio sagde ...

Sikke en skøn gave at få, kan da godt forstå at du købte til dig selv også : ) den nisse er da vild sød : )
Rigtig god aften

kortmager sagde ...

Det bliver sikker jul alligevel! Skøn nisse :-)