søndag, december 08, 2013

8. december 2013...

I dag kommer der faktisk et kort på bloggen for Jacob havde fødselsdag i går. Vi har haft en rimelig hård uge med masser af arbejde (incl jeg skulle arbejde lørdag aften/nat) samtidig med en halvsyg Agnes som har været hjemme/skulle passes hver dag. Så vi havde valgt den nemme løsning og inviteret familien på bunch. Desværre var kameraet blevet pakket væk i min søsters taske og jeg havde rigeligt i at få bestilt, betalt, passet Agnes og får talt med gæster så jeg nåede ikke at få taget billeder. Men sådan er det jo og hyggeligt var det i hvert fald. 


 Kortet til fødselsdagsbarnet

Og her hovedpersonen med gave og kort. 

Gaven fra Agnes og jeg var en Tangent højtaler/dock til vores køkken. Smart man kan købe gaver man også selv kan bruge. 

Og her far og Agnes efter der er blevet spist brunch

Og så lige et billede af Agnes og hendes nyeste påfund. 
At tale i mobiltelefon i med mine punches. 

 Bla bla bla bla..... 

Hav en god søndag. 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

TILLYKKE med J. Ser ud til at det har været en god fødselsdag...

Julie Viktoria sagde ...

Tillykke med ham..

Rigtig sødt af din datter med punch. :)