søndag, februar 23, 2014

Fødselsdagskort...

Jeg har en del fødselsdage i min omgangskreds og familie i slutningen af januar. Så da vi var i Bonn benyttede jeg lejligheden til at få lavet nogle kort til de kommende begivenheder. 
Jeg lånte Cecilies fjerstempler fra Wplus9 - så fantastisk lækre og fine. Til alt held for min pengepung er de aktuelt udsolgt. Dette var til Maria. Super enkelt stemplet med forskellig farve på hvidt karton og et "happy Birthday" over. 
Jeg lavede et kort til med stemplerne men det glemte jeg at fotografere. 
Her kan du se det super flotte fødselsdagskort Cecilie havde lavet til mig med samme stempelsæt. 

Og her et hvor den samme tekst er stemplet flere gange. det er mere brunt end laksefarvet i virkeligheden. Lidt heldigt for jeg afleverede det til en mand. ;)

Og til sidst et foto af lagkagerne til vores årlige lagkagemøde til FDF. Vi er 3 ledere der har fødselsdag samme dag, så det er fast tradition. 
Som altid meget fantasifulde og kunstfærdige - og man skal spise sin egen lagskage. 


Hav en god uge. 

1 kommentar:

Charlie sagde ...

Fine kort og nuttede lagkager. Gætter på den med sølv og 9 tal er lavet af en dreng/mand ???