torsdag, marts 13, 2014

Convention forår 2014...

Jeg har været en tur på Fyn i weekenden til Convention. Var afsted med nogle skønne damer Eva, Trine og søster Maria som var med på et afbud. Nogle hyggelige dage med masser af snak og lidt kreativitet og shopping. Her er nogle stemningsbilleder fra weekenden. 


LO kursus med SODAlicious







Bingo - Banko




Bidrag til kort og LO konkurrencer












Eva fik en 2. plads med sit fantastisk flotte LO i opgave 2


Og jeg fik en 1. plads i LO-opgave 1 


Glæder mig allerede til næste gang. 
Hav en god dag. 

4 kommentarer:

Heidi Worsøe sagde ...

Skønne billeder fra en dejlig weekend. Stor tillykke med 1. pladsen

kortmager sagde ...

Tillykke med 1. pladsen! Dejlige billeder fra Middelfart - jeg var der kun som gæst, men hvor var det da hyggeligt!

Charlie sagde ...

Tak for billederne - nu føler jeg næsten jeg også var med. =0)
Og til lykke med præmien.

Linda sagde ...

Hyggeligt lige at se dig til convention:-)
Wauh alle de billeder du har fået taget:-)

God weekend