fredag, april 11, 2014

PL2014 - uge 1

Jeg er med på project life bølgen her i 2014 også. Jeg er så glad for mit 2013 album. 
Nå men nu 100 dage inde i 2014 er jeg allerede bagud, men tager det i mit eget tempo. 
I år har jeg som udgangspunkt valgt at fremkalde billeder der passer til lommerne, så jeg ikke skal klippeklistre helt så meget, derudover vil ugekortet gå igen og nok også kalenderen. (som skulle have ring om datoerne men det er der ikke endnu kan jeg se. 
Laver stadig ugevis da jeg har masser af billeder og det er lettere for mig når jeg skal finde ud af hvilke billeder der skal med. Derudover er reglerne at der helst skal være et billed af mig hver uge og at det skal laves (og ikke nødvendigvis behøver være stor kunst). 

Uge 1 med deja vu i måltidskassen da det var præcis den samme som ugen før, hverdag igen, masser af hygge med Agnes, besøg hos morfar og hos Maria og nyt objektiv. 




Hav en god dag. 

3 kommentarer:

Ann Weiss sagde ...

Flot og enkelt :)

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig flot og enkelt, men fortæller alligevel alt der er. Herlige sider

Beate sagde ...

Så utrulig flotte PL sider! Må nok hive meg på trenden jeg og ser jeg ;) ha en riktig fin helg.