onsdag, april 09, 2014

Tilbage på Scrapsisters kreative team

Billed fra Scrapsisters.dk

Heidi som i 6 år har ejet Scrapsisters har som mange ved valgt at det var tid til nye udfordringer. Tina er derfor blevet ny scrapmama på Scrapsisters her 1. april. (Hvilket er lidt sjovt for jeg har altid kaldt Tina for min scrapmor - når hun ikke hørte det :p
Tina har inviteret mig til at være med på Scrapsisters kreative team, hvilket jeg har takket ja til. Det er dejligt at være tilbage efter en lille pause på et par år, glæder mig til at bidrage til at Scrapsisters er et hyggeligt, spændende og kreativt samlingspunkt for scrappere i Danmark.
Der arbejdes i kulisserne men der er meget at få styr på når man tager en hurtig beslutning og kaster sig ud i en projekt som Scrapsisters som Tina har gjort. Men vi er nok rigtig mange som er hende meget taknemmelige.


Nå men mens vi venter på at Scrapsisters er tilbage på fuldt blus har jeg skrevet en artikel om et af de Sodaliciouskurser der blev afholdt på Convention i marts i år. Du kan se den her.

Hav en god dag. 

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Dejligt at du er "tilbage" i teamet!Skønt at I bruger tid på forummet til gavn for alle os!

Charlie sagde ...

Dejligt at du er med igen og JA Tina var en helt sådan at springe til - hvad SKULLE vi gøre uden Scrapsisters. ?? =0)