fredag, maj 02, 2014

PL2014 - Uge 3...

Så er uge 3 af mit Project life 2014 nået til bloggen. Tror jeg er lige omkring uge 10 nu og har fremkaldt billeder til uge 16. wup wup. Stadig en enkel tilgang til mit project life for at det ikke skal tage alt for lang tid. 
Kortene er fra Jade edition.

I uge 3 var vi i Bonn, desværre havde Agnes feber under næsten hele opholdet så det var en mere afdæmpet pige vi havde med. Vi havde dog en dejlig tur alligevel. 
Vi var i downtown Bonn, i Kölner Zoo (hvor der var blomster der blomstrede), på frilandsmuseum, ude og spise den bedste bøf jeg længe (nogensinde) har fået og ellers bare hygge os en massse.
Jeg havde mange billeder, derfor også et indstik i denne uge. 



      





















Hav en god dag. 

1 kommentar:

Maryann Laursen sagde ...

En masse lækre og flotte sider Sarah. Jeg beundrer virkelig jer, der får lavet sååå meget hele tiden på de albums der, det tror jeg bare aldrig, jeg ville få gjort ha ha ha.