tirsdag, september 30, 2014

12 in 14 - minimalistic

Jeg har kastet mig over Ninas 12 in 14 septemberudfordring med temaet Minimalistic. 
Så her er mit bidrag. Billedet kunne godt være bedre. 


For at holde det enkle udtryk har jeg undgået mønsterpapir. I stedet har jeg  embosset stjerner på baggrunden og derover sværtet med pink distress ink. Sorte splat med glimmer glam. Lidt pynt og en enkelt tekst. Jeg havde så lige en lille intermezzo med min symaskine så syningen over teksten blev ikke helt som planlagt. 


Hav en god dag. 

6 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Det klarede du da nu rigtig fint, må jeg sige, og havde du ikke sagt noget om den syning ville enhver jo tro, det skulle være sådan, og det ser da heller ikke dårligt ud vel? Så ingen grund til at irriteres over det.

Dortesjs sagde ...

bare super sødt

morkaren sagde ...

Flot LO, og super dejligt motiv, hun er da skøn den lille Agnes. knus morkaren.

Pia Krogh Larsen sagde ...

Det ser godt ud! Er særligt vild med det pink sværte og de sorte spalts. Og motivet er enormt nuttet ;-)

Nina Christensen sagde ...

Hej Sarah. Jeg er VILD med dit layout! Super minimalistisk. Det ku' jeg godt lære noget af. Tak for fed inspiration.

Og så vil jeg lige fortælle dig, at du har vundet udfordringen på min blog! :)
http://www.ninachristensen.dk/2014/10/project-life-cards-12-14/

Hvis du sender din postadresse til me@ninachristensen.dk, så sender jeg din præmie hurtigst muligt. Tak for din deltagelse!

Kh Nina

Siv Anne sagde ...

Lekker <3