lørdag, december 13, 2014

13. december 2014

Så missede jeg lige nogle dage. Havde egentlig nogle indlæg parat, men sygdom og arbejde satte en stopper for lysten til at sidde foran computeren. Og i sidste ende skal man jo kun blogge hvis man har lyst. Men nu er jeg her igen. Vi er kommet godt hjem fra Tyskland, alle er blevet raske og jeg prøver at komme mig over en aftennattevagt på en julefrokost dag/aften. 


Da vi var i Bonn var jeg nød til at blive hjemme med en syg Agnes mens resten tog på tur i byen. Så min svigermor købte et Starbucks krus til mig. Det var super sødt af hende. Kaffen har jeg selv købt. Så kan der blive julestemning a la Starbucks. 



Og et par julestjerner som Agnes meget stolt bliver ved med at fortælle at hun og far har købt til mig. 

Hav en god aften. 


3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Håber i er friske igen. Det er sådan en nuttet alder når de begynder at være klar over det når de har givet en gave så klart Agnes er stolt over julestjernerne. Fortsat god weekend.

Annette / aka sagde ...

Dejlig gave til den gode kaffe.
Og jeg husker godt alle de buketter og lign. jeg har "fået af min datter" gennem årene.
Måske er stoltheden også større hos barnet end hos faderen. Så det er da dejligt at se glæden ved at give.
God søndag.

Maryann Laursen sagde ...

Dejligt at høre, at I er ved at være ovenpå igen alle sammen. Håber I kan få en rigtig herlig jul nu uden mere af den slags.
Skøn gave du fik der og sååå smukke blomster også, og selvfølgelig er hun da stolt over at há givet så fin en gave. Tror tit ungerne er lige så glade ved at give som at modtage, og det er helt sikkert en rigtig god egenskab, og mon ikke vi alle har fået nogle af de der smukke buketter fra ungerne, som de har plukket i en grøftekant, og så bli´r de bare ikke smukkere.