fredag, december 19, 2014

19. december 2014

Jeg er efterhånden nået halvvejs i mit PL2014 - dvs jeg er færdig med næsten 26 uger og har fremkaldt og sat billeder ind i lommerne til yderligere 14 uger - en del af de uger er der også fundet journaling cards til. Mangler således at få redigeret billeder til 10 uger + 51-52. Men det foregående ugers billeder er fordelt ud i mapper på computeren, så jeg er fortrøstningsfuld. 

Jeg mangler lidt noget dagslys til at få taget billeder af de sidst færdiggjorte sider, men så må I få en helt tilbage fra februar i stedet. Når jeg sidder og ser på disse billeder eller i mit album så ved jeg hvorfor jeg bliver ved med at holde fast I at lave project life. Agnes synes det er så sjovt at se alle billederne af hende selv, mor, far og alle de andre hun kender. 






Hav en god dag


2 kommentarer:

kortmager sagde ...

Hvor ser de sider bare godt ud!

Pia Krogh Larsen sagde ...

Det fantastiske ved vores hobby er blandt andet at børn elsker at se resultaterne, hvad enten det er PL, mini albums eller LO's. Hav en dejlig weekend :)