onsdag, december 24, 2014

24. december 2014 - Rigtig glædelig jul...


Så nåede vi til den store dag ;O). Her i huset har det været meget stille indtil videre, vi skal se om vi ikke kan få energien til at holde hele dagen. Mest hos frk A men også hos forældrene. 
Så nu sover barnet til middag efter at have været ude at lege i regnen, ris a la manden er lavet, gaverne pakket ind og de fleste sager pakket til vi skal afsted i eftermiddag i god tid til Disneys juleshow. Vi skal holde jul hos min far med mine søskende (- Maria) og jeg er sikker på det bliver en rigtig hyggelig juleaften. 
Jeg har vundet en arbejdsdag i morgen, men alligevel går programmet videre med julefrokoster de næste dage.

Jeg ønsker jer alle sammen en rigtig god og glædelig jul. 

Og ps. der er kommet en artikel om Bokeh - fotografering på Scrapsisters blog - tjek det ud hvis du har et øjeblik her i juledagene. Billedet af Agnes er fra den artikel. 


7 kommentarer:

Lone T Ørnstrup sagde ...

Ja, det kan være svært at holde energien til hele dagen - specielt med en dreng på 5 år, der jo IKKE er træt og derfor ikke kan sove til middag ;)

Rigtig glædelig jul til dig og dine kære og tak for kommentarerne på min blog her i december. Det har været rigtig hyggeligt at læse og glædet mit lille julesind

morkaren sagde ...

Jeg takker også for besøg på min blog, og ønsker dig og dine kære en dejlig jul, hvor er hun kær den lille Agnes . Knus morkaren.

Mio sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og familien : )

lam sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine og tak fordi du kiggede forbi min blog i december.

Heidi sagde ...

Rigtig glædelig jul - så skøn frk. A er - håber energien holdt

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et forsinket Glædelig Jul til dig.... håber du har nydt den med familien trods arbejdet ;-))

Ønsker dig et rigtigt godt Nytår også og vi ses i det nye år igen.

Hilsen Lissy

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Dejligt billede af jeres lille pige !!!!