torsdag, december 04, 2014

4. december 2014


I dag til noget der ikke er specielt julet, men som de sidste par år i høj grad har hørt til min december - nemlig project life. Jeg har de sidste 2 år taget en gevaldig slutspurt i december for at komme i hus med årets project life og det er faktisk lykkedes indtil videre. I år er jeg selvfølgelig også bagud - både med mine spreads men også med at vise det her på bloggen. Jeg har i går fået redigeret billeder til fremkaldelse til en hel del måneder og mangler vist kun 8-9 uger - altså billederne. Men er billederne på plads er det hårde overstået synes jeg, man kan jo selv vælge hvor meget man gør ud af det. Er helt overbevist om at jeg når i mål i år også. 

Nå men nu til nogle sider som er helt fra januar nemlig uge 4 og 5. 







Hav en god dag.

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Skønne sider i dit PL album. Glæder mig til at se flere. :)
Jeg er også bagud med mit PL projekt, startet for 2 år siden da Emil fyldte 18 og nu han snart 20. fnis ;O)

forsat rigtig dejlig december dag

Lone T Ørnstrup sagde ...

Mon ikke størstedelen af scrappere er "bagud" med projekterne? Jeg er i hvert fald også, men jeg vælger ikke at få stress over det, for det skal jo være sjovt - også undervejs ;)

Jeg kan rigtig godt lide din stil - den er lige sådan, jeg selv ville ønske at gøre, hvis jeg gik igang, men tror jeg "nøjes" med at scrappe layouts i et godt stykke tid endnu :)

Charlie sagde ...

Sikke flittig du har været - og mange skønne billeder af A - det er en fin bog du får lavet. (Tak for din hilsen til Mie..) =0)