mandag, december 08, 2014

8. december 2014

I går havde min mand fødselsdag og fyldte rundt. Han havde valgt at dagen skulle fejres i Bonn. Det er jo altid godt med en undskyldning til at komme på besøg dernede. 


Der var blevet pyntet op i anledningen af den store dag. 


Også morgenbordet, med gaver og lækker morgenmad. 


Jeg havde ikke fået lavet et kort så det blev et hurtigt kort lørdag eftermiddag. OG selvfølgelig skulle der være en bil på til min biltossede mand. 


Super flot gave fra vores værter - en anden af mandens favoritter nemlig is. 


Det var jo også anden søndag i advent, så Agnes havde fået gave fra farmor og farfar. 



Fine vanter! 


Et billede af dagens fødselar - på den argentinske bøfrestaurant han havde inviteret til frokost på. De laver de lækreste bøffer - altid super møre og perfekt grillede. 


Og her med hans mega store bøf - en glad mand med lidt mavepine efterfølgende. 


Efterfølgende gik vi en tur i parken ved botanisk have. 


Der blev kigget efter fisk og cykler i vandet.


Og manden og mig. 


Og et af min pseudotvilling og mig. 


Hej hej - det er altid dejligt at komme op på fars skuldre. Batteriet var lidt lavt - derfor er det med sut. 


Der var lækker ost og pølse til aften


og der blev sluttet af med lagkage - selvfølgelig med 40 lys. Selvom det med lysene virkede som en bedre ide i butikken end i virkeligheden. 



6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

I forstår da at fejre!
Det ser hyggeligt ud.
God mandag.

Cecilie @ancema.dk sagde ...

Det var en mægtig fest - og tak for mad til Jacob :)

rhh sagde ...

Hvor hyggeligt, tillykke med ham

Ann Weiss sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud :)

Maryann Laursen sagde ...

Ja det må man sige, det er da fejring med maner her, det kan han da vist kun være mega tilfreds med.

kortmager sagde ...

Det belv da fejret med maner! Superflotte ting du har lavet.