torsdag, januar 08, 2015

Top 10 2014

 Så er 2014 gået og 2015 står for døren. Jeg har scrappen en smule mere i 2014 end jeg har de to foregående år. Meget af det jeg har lavet har været som designer på Scrapsisters eller til div. scraparrangementer. Glæder mig til at se hvad 2015 bringer af kreative projekter. Håber i sær at jeg får taget lidt mere hul på mixed media og art journaling verdenen. 

Jeg har samlet min top 10 for 2014 som kommer i tilfældig rækkefølge. 
Jeg har ikke taget mit PL2014 med selvom det faktisk er det største projekt jeg har lavet i 2014. Det burde have den største plads. Men jeg har næsten ikke taget billeder af det, så det må undvære her. 


Kort lavet til Scrapsisters inspireret af Sanne Nielsen
Kan godt lidt at vintage looket har fået et lidt mere lyst og klart udtryk.


Mors dags kort - ligeledes til Scrapsisters. 
 Det er med pga. kombinationen af mixed media baggrund med Magnolia stempel og blomster. 


LO lavet til efterårets SAM - hvor jeg var så heldig at vinde layoutkonkurrencen.
Fordi det faktisk var en rimelig svær skitse at arbejde med, men synes det lykkedes ganske godt alligevel. 


Jeg fik købt en del nye stempler i 2014. Ups! Men fik blandt andet lavet dette kort. 
Det er med fordi jeg synes godt om farverne og de bittesmå stjerner. 


Et LO fra forårets SAM. 
Elsker den gule baggrund som passer til Agnes bluse. Synes de mange detaljer fungere godt sammen. 


LO fra forårets Convention - til layout konkurrencen som jeg også vandt. 
Elsker bare dette billede af Agnes. ♥ Synes det var sjovt at lave et LO i grøn og lilla. 


Til en artikel på Scrapsisters. 
De er så søde de små kaniner. 


Et lidt dårligt billede. 
En Life Book lektion jeg kiggede med på i 2014. 
Det var så mega fedt at lave - lignede ingenting undervejs, men endte med at være så flot. 


Julekort lavet til Julekortarrangement hos Cecilie. 
Kan godt lide teknikken med at sværte sort langs kanten for at få aftenhimmeludtrykket frem. OG så er pingvinerne så nuttede. 


Hybridminialbum lavet til Scrapsisters.
Jeg er ikke fan af minialbums. Men det her er helt fantastisk og så nemt at lave. 

Det var et tilbageblik på mit scrapår 2014. 

Hav en god dag.  

5 kommentarer:

Cecilie @ancema.dk sagde ...

Dejlige projekter alle sammen, og de viser så fint, at du behersker det kreative til et 13-tal!

Rikke sagde ...

WAUW - du laver bare de skønneste ting!!

Jeg suger til mig, hver gang du blogger :)

Karina Beck sagde ...

Det er dejligt at se og gense dine flotte projekter.

Pia Krogh Larsen sagde ...

Så flot alt sammen. Dine LO's med isbjørnen og Frk. Potter er mega lækre :)

Maryann Laursen sagde ...

Nogle rigtig skønne projekter alle sammen, og som mange andre, er jeg også bare vild med de pingviner, men også det første kort er da kanon flot.