søndag, juni 28, 2015

Hej igen - med et kobberbryllupskort...

Overvejede om jeg skulle se om jeg kunne få lidt liv på bloggen igen. Den har nærmest ligget brak det sidste halve års tid, men sådan er det når der er så meget andet det fylder. 
Det er egentlig ikke fordi jeg ikke har lavet noget kreativt jeg kunne vise herinde, det er bare aldrig rigtig nået herind. 


Nå men jeg vil begynde med at vise et kort jeg lavede til Cecilie og K's (aka Tante C og Tarzan) kobberbryllup i marts. Jeg har brugt stempler fra Mama Elephant, teksten er fra Avery Elle og de små bogstaver er fra BG. 
Hjertet er lavet med en Spelbinders die og giver en kik-ind effekt på kortet. 

Hav en dejlig søndag.  

4 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Super sødt kort, du har lavet her Sarah, og dejligt at se lidt liv her fra dig igen. Selv om jeg helt sikkert kender alt til, at alt det andet har det med at tage gassen af ind imellem. Har selv gjort mig mange tanker om min egen blog, da den bestemt ikke har været overfyldt heller på det seneste, men håber da, at få mig taget lidt mere sammen også, for det er jo faktisk rigtig hyggeligt at se, hvad alle andre får lavet også.

Pia Krogh Larsen sagde ...

Dejligt, kært og sødt på een gang! Det er Cecilie og K med garanti blevet glade for :-)

Dortesjs sagde ...

super sødt kort

Camilla sagde ...

Rigtig sødt og smart med hjerte kig hullet.