tirsdag, oktober 13, 2015

Guld og glimmer - kort fra Convention

I forrige weekend var jeg til Convention i Middelfart. Det er utrolig hyggeligt at være afsted. Masser af skønne damer, masser af snak, shopping og en lille smule kreativitet. 
Jeg var lidt ramt af at jeg kom direkte fra en 15 timers vagt lørdag morgen og næsten ikke havde sovet. Jeg klarede mig dog igennem dagen, men kreativiteten var ikke den største. 

Jeg lavede dette kort til en af kort udfordringerne hvor man skulle bruge guld og glimmer. Det er måske lidt svært at se men kanterne, stjernerne, teksten og hjertet er embosset med guld og glimmer embossing. 


Stemplerne er fra Mama Elephant og farvelagt med promarkets. Papiret fra My minds Eye. Så har jeg standset nogle vellumblade ud med en Magnolia die og brugt cremefarvet sytråd som en ekstra effekt. 

Hav en god dag. 

Ingen kommentarer: